środa, 6 listopada 2013

Nominacja do Liebster blog Award

Strasznie mi miło poinformować, że mój blog otrzymał nagrodę Liebster blog Award od Strefy Kobiet - SERDECZNIE DZIĘKUJĘ! :) 


"Nominacja do *Liebster blog Award*, jest otrzymywana od innego blogera, w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, zatem daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował." Czyli radosna zabawa w blogowy łańcuszek :)

Moje typy:

1. Za pomoc i inspiracje nie tylko do wykorzystania z moim dzieckiem w domu ale i z innymi moimi dziećmi w pracy: Moje dzieci kreatywnie

2. Za dużą dawkę poczucia humoru i pokazanie mi, że wychowanie małego geniusza jest trudne nie tylko dla mamy: Blog taty

3. Za pasję, chęci i szczere pióro. Za rozmawianie o wszystkim bez tabu - i o marzeniach i o bólu i śmierci. No i za świetne pomysły które z wielką pompą są realizowane w realu: Mama mniej zapracowana.

4. Za porady :) I za Bydgoszcz, która przedstawiona jest jako kolorowa i wesoła mieścina (no bo taka właśnie jest a nie jak mój luby twierdzi - szaro, buro i bez sensu tam jechać):  Porady - mamy

5. To jest to co oderwanej mamie często brakuje - męskie spojrzenie na ten macierzyński, przereklamowany świat i do tego dobry dowcip! Tatowy - tata bloguje

6. To co robią twórcy bloga dla trójmiejskich dzieci jest nie do opisania. I za to im chwała!:) Strefa rodziny 3 miasto

7. Generalnie nie jestem kuchenna, nie znam się, nie lubię i mam od tego męża (który fantastycznie karmi całą naszą rodzinę). Dzięki temu blogowi zaczynam się przekonywać, że być może to całe gotowanie nie jest takie trudne jak je malują... :) Kuchenne Zabawy

8. Za blog do poczytania, oderwania się :) Jest wesoły, emocjonalny i impulsywny, no i te zdjęcia! :) Matka pod napięciem

9. Za ciekawe recenzje wszystkiego - od książek do kosmetyków, za ciekawe powieści i opowieści. Tu każdy znajdzie coś dla siebie, ja przynajmniej znalazłam: Świat według Lilii

10. Proponuję wejść i zobaczyć dlaczego, takich cudeniek moje oczy dawno nie widziały! Mama po godzinach

11. Za ciekawe przepisy, lubię je poczytać i popatrzeć ale sama mam lekkiego stracha przed spróbowaniem zrobienia ich :) Blog - mój drugi świat

Moje pytania:
1. Jak bardzo cieszysz się z otrzymanej nagrody?
2. Gdzie szukasz inspiracji na swoje posty?
3. Jak długo prowadzisz bloga?
4. Czym dla Ciebie jest relaks?
5. Masz zwierzynę? (i nie chodzi mi tu o dzieci, partnera, rodzeństwo itd;)
6. Twoje pasje?
7. Polecana książka?
8. Najśmieszniejsza rodzinna wpadka?
9. Największe marzenie?
10. Jeśli miałbyś/miałabyś mieszkać gdzie indziej, gdzie by to było?

Moje odpowiedzi:

1. Co sprawia, że czujesz się szczęśliwa bądź spełniona?
Skąd ten pomysł, że tak jest? :) Oczywiście żarcik. Co sprawia - moja super rodzinka, moi genialni znajomi no i moja nowa, rewelacyjna praca!:)
 
2. Ulubione miejsce relaksu.
Dom, dom, dom! Od czasu do czasu jakaś mała kawiarenka.

3. Książka, którą trzeba przeczytać.
Jesteśmy z kochanszym maniakami książkowymi, mamy wiele pozycji które są godne polecenia. To wszystko zależy komu mamy coś polecić :) I tak jeśli ktoś lubi historię polecam "Sercem byliśmy wielcy", jeśli spodziewa się dziecka - "Język niemowląt" (z przymrużeniem oka), jeśli jest dzieckiem "Opowieści z Narnii", jeśli młodzieżą "Pamiętnik narkomanki". Jeśli chce się po prostu oderwać i nie bardzo skupiać na tekście, po prostu odprężyć przy czymkolwiek "Harry Potter", jeśli zaś chce się zmusić do myślenia "Sto lat samotności", "Wyznaję" "Normalne i patologiczne". A jeśli szuka cos co podniesie troszkę adrenalinę (ale nie za dużo) i będzie do tego miało ciekawą intrygę polecę "Millenium", itd. itp.. :)
 
4. Kosmetyk bez którego nie wyobrażasz sobie życia.
Pomadka ochronna do ust.

5. Ulubiony film.
Jeśli chodzi o film to nie mam ulubionego. To jest zależne od nastroju i tego co aktualnie leci w TV ;) Jeśli chodzi o seriale to w sumie oglądam jeden... "Chirurdzy" :)

6. Jak ci smutno to...
Chwilę poużalam się nad sobą, po czym zbieram się w sobie i hop do przodu ;)
 
7. Nic mnie tak nie cieszy jak...
Postępy mojego dziecka!!! Satysfakcja z osiągniętych celów i super mąż :)

8. Deszcz czy słońce?
Słońce!! :)

9. Najlepiej smakuje mi kawa...
Pierwsza i każda następna, byle rozpuszczalna (lub sypana) z mlekiem i cukrem :)

10. Plany na Nowy Rok
Te same co na ten rok, bo nie udało się ich zrealizować - zostać władcą wszechświata! A tak na poważnie to mały remont w domu i opuszczenie wspólnej sypialni, by moje dziecko miało w końcu swój pokój ;)

11. 3 słowa o swoim blogu:)  
Jaki jest mój blog każdy widzi ;) Jest troszkę nieporadny, bo dopiero się wdrażam ;) Jest o wszystkim co mnie boli, fascynuje lub co akurat dla małej testuję ;) 

3 komentarze:

  1. Jestem usatysfakcjonowana odpowiedziami:) życzę sukcesów w blogowaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jej dziękuję za tak miłe słowa :)
    Dziękuję jako Kuchenne Zabawy i jako połowa Strefy Rodziny 3miasto.
    I zapraszam do wspólnego gotowania w realu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dziękuje za te miłe słowa :)
    Ja już swoją 11 nominowałam, tak więc pozwolę sobie napisać odpowiedzi tutaj :

    1. Jak bardzo cieszysz się z otrzymanej nagrody?
    Bardzo mi miło :) Naprawdę czuję się wyróżniona i doceniona :)

    2. Gdzie szukasz inspiracji na swoje posty?
    Życie, rodzina i najbliższe otoczenie.

    3. Jak długo prowadzisz bloga?
    Można powiedzieć, że pół roku, chociaż to nie jest mój pierwszy blog. Najdłużej prowadziłam jeden blog przez 2 lata.

    4. Czym dla Ciebie jest relaks?
    Cisza, spokój, samotne wieczory :) Spacery wieczorem po gdyńskim bulwarze mnie wyciszają.

    5. Masz zwierzynę? (i nie chodzi mi tu o dzieci, partnera, rodzeństwo itd;)

    Tak, czarny kundlacz - Ariska :)

    6. Twoje pasje?
    Rysunek, fotografia amatorska, podróże :)

    7. Polecana książka?
    Wszystkie pozycje Moniki Szwaji!

    8. Najśmieszniejsza rodzinna wpadka?
    Całe nasze rodzinne życie nadaje się wprost na Srebrzystko ;)

    9. Największe marzenie?
    Dom w zacisznym kącie Zakopanego.

    10. Jeśli miałbyś/miałabyś mieszkać gdzie indziej, gdzie by to było?
    Tak, jak wyżej Zakopane, bliżej- Jelitkowo albo marzy mi się powrót do Gdyni.

    Pozdrawiam serdecznie! ;)

    OdpowiedzUsuń