niedziela, 18 maja 2014

"Hera, Koka, Hasz, LSD - plac zabaw po nocach mi się śni!"

Na pierwszej stronie Polakpotrafi.pl jest dziewczyna (Karolina Czarnecka), która zrobiła furorę swoją piosenką "Hera, koka, hasz, LSD". Rozpoczęła ona zbiórkę na nagranie teledysku do swojego konkursowego hitu, oczywiście w pierwszy dzień zdobyła 100%, każdego kolejnego dnia miała kolejne setki... Dziś już ma 349% i 16 dni do końca projektu.. Od czasu jak ruszył również nasz projekt (w sumie oba ruszyły w tym samym czasie) mój luby i sąsiedzi chodzą i ciągle śpiewają tą piosenkę. Jest to tak ogromne zjawisko, że od wczoraj niunia zaczęła im wtórować co doprowadza mnie już do lekkiego szału... Kochańszy co prawda nuci to nieświadomie ale widząc moją minę szybko się ogarnął i trochę zmodyfikował tekst, i właśnie on jest naszym dzisiejszym hasłem:
"Hera, Koka, Hasz, LSD - plac zabaw po nocach mi się śni!"

Kolejnym partnerem naszego projektu jest SpoTykalnia stworzona przez Magdalenę Niewęgłowską - psychologa, seksuologa, arteterapeute, twórcy artykułów dla trojmiasto.pl Pomysłodawczyni i założycielka SpoTykalni - przyjaznego miejsca rozwoju twórczego, osobistego i psychoseksualnego dla każdego.


"Spotykalnia" to miejsce spotkań wszelakich...

Z kim?
Z kimś, kto wysłucha, ze specjalistą, z grupą podobnych osób lub zupełnie różnych. Z tymi, którzy już znają rozwiązanie i z tymi, z którymi warto szukać...

Po co?
Żeby zapobiegać nudzie i samotności, rozwiewać wątpliwości, być w kontakcie z innymi, poznać lepiej siebie, poszerzać horyzonty, oswajać emocje...

Jak, gdzie, kiedy?
Przy herbacie, przy wspólnych działaniach, przy piecu, przy muzyce. Czasem w gabinecie,czasem w sali "artystycznej" a czasem w kuchni, przy czajniku ..."


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz