niedziela, 24 lipca 2016

Wakacje! :)

Dawno mnie tu nie było, w związku z tym mam wiele do nadrobienia. Po wykonaniu wszelkich obowiązków jako pracownik przyszedł czas na upragniony wypoczynek. W końcu mam czas by z rodziną, głównie z córką, odkrywać świat :) I właśnie o naszych odkryciach i naszych małych podróżach będzie następna seria wpisów. Skupię się na razie na atrakcjach dostępnych na pomorzu, opiszę miejsca w których byliśmy, które zrobiły największe i najmniejsze wrażenie na moim dziecku oraz moich bratankach. Przedstawię ich i moją opinię na ten temat i poruszę kwestię istotną dla każdej rodziny - finanse... Mam nadzieję, że każdy znajdzie coś dla siebie, dowie się o nowych atrakcjach
i będzie miał co robić w każdą pogodę ;) 

Już niedługo - na pierwszy ogień pójdzie Ocean Park we Władysławowie oraz Fokarium i plaża na Helu :)


Zapraszam do śledzenia wakacyjnej odsłony mojego bloga ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz