środa, 21 listopada 2012

Garść tygodiowych przemyśleń.. Czyli niewiele ;)

Dawno nic nie pisałam, mam nadzieję, że nie wyszłam z wprawy ;) Trochę zmogło nas wszystkich jakieś dziwne przeziębienie. Nawet psiun jakiś taki przybity chodzi. Ale już się ogarniam i piszę.

Co nowego - otóż już działa dodawanie komentarzy! Okazuje się, że był problem z weryfikacją. Już go usunęłam także można spokojnie dodawać wpisy anonimowo, bez weryfikacji słownej. Nadal jednak muszę pierw zatwierdzić tekst - nie wiem jeszcze jak to usunąć, na ten czas musi wystarczyć Wam zapewnienie, że nie mam w zwyczaju ingerować w czyjś tekst ;) No chyba, że będzie wybitnie wulgarny. Oczywiście przez te wcześniejsze problemy wmawiam sobie, że mój blog ominęło milion arcyciekawych komentarzy, w związku z czym nadal można powalczyć o kosmetyki, które przedstawione były w ostatnim poście ;) Powiedzmy do przyszłego piątku (30.11.2012), po tym terminie kosmetyki powędrują jako podarek do mojej teściowej, która jak na razie najbardziej mnie rozbawiła ;)

Pisząc o komentarzach przypomniało mi się, że miałam zjechać stronę FB firmy Micralite Polska, która promuje nowe wózki na rynku Polskim. Wózki te mają wejść dopiero od przyszłego roku a na tej stronie można zauważyć tylko wpisy mojego ulubionego typu: "ochy" i "achy" na temat wózków, których jeszcze tak naprawdę nikt na oczy nie widział. Na stronie tej codziennie jest wrzucana reklama (zdjęcie reklamowe) owego wózka. Na tych zdjęciach najczęściej jest sobie tata, dziecko i wózek. Co ciekawe, zazwyczaj tata w jednej ręce trzyma dziecko a drugą pcha wózek. No więc nie wytrzymałam pewnego pięknego dnia i wrzuciłam pod kolejnym takim zdjęciem pytanie "Czy te wózki są aż tak rewelacyjne, że dziecko nosi się na ręku, żeby go nie niszczyć?" Jak pewnie się domyślacie, mój wpis widniał zaledwie parę minut hihi Za to pojawiły się nowe zdjęcia, dziecko już jest w wózku. ;)  Nie moge się wypowiedzieć co do samych wózków, bo ich jeszcze w Polsce nie ma, ale jeśli powstaje fanpage, gdzie są tylko "ochy" i "achy" to wole omijać taki produkt z daleka, bo "wali ściema".

Miałam zamieścić recenzje książki "Świadome rodzicielstwo" którą dostałam na nieszczęsnych warsztatach "Świadoma mama", jednak kiedy zabierałam się za czytanie mój sąsiad przytaszczył do nas 3 tomową książkę "Igrzyska  śmierci", która wciągnęła mnie na amen. Bardzo fajna książka. Coś z "roku 1982" coś ze "Zmierzchu". Generalnie przyszłość w niej nie wygląda kolorowo a dzieci muszą płacić za błędy swoich potomków. Na obwolucie można przeczytać, za Chicago Sun "Jeśli którykolwiek cykl dla młodzieży może ubiegać się o koronę po Harrym Potterze czy sadze o wampirach Zmierzch, to tylko ten". Trochę przesada. Wg mnie, jeśli patrzeć na rozwój intelektualny książki i jej czytelników to "Harry Potter" mieści się gdzieś pomiędzy podstawówką a gimnazjum, "Zmierzch" - gimnazjum a liceum a "Igrzyska Śmierci" - liceum a nawet początek studiów ;) Pomimo, że książka daje do myślenia i bardzo wciąga (jest pisana w sposób bardzo lekki i przyjemny) jest niestety dość przewidywalna. Biorąc wszystko pod uwagę - bardzo zachęcam do poczytania w zimowe wieczory.  Cóż książki te (całe 3 tomy) starczyły mi tylko na 4 dni, teraz już nie mam wymówki i zabieram się do czytania "Świadomego rodzicielstwa"...

Z innych nowinek - niestety nic nowego nie wygrałam, ale za to sporo ciekawostek zastałam w skrzynce:

Na początek zestaw Młodego Technika, czyli pocztówka z choinką z elementami do skonstruowania własnoręcznie świecącej choinki ;) Można taka choinkę zamówić sobie ze strony Ulubionego kiosku. Mam nadzieję, że moim bratankom się spodoba;)


 Kolejna dzisiejsza przesyłka trochę nas zaskoczyła. Kurier przyszedł dosłownie godzinę temu. Przyniósł Cetaphil EM Do mycia Emulsję micelarną do przetestowania oraz dwie próbki innych produktów Cetaphil. Prawdę mówiąc zapisując się na stronę Ofemin do Klubu Ekspertek nie sądziłam, że coś z tego będzie. A tu taka miła niespodzianka ;)


Tytułem pożegnania: jutro idziemy z dziewczynami na kolejne warsztaty. Tym razem "Bezpieczny Maluch" także opinia z nich powinna się pojawić już jutro, góra w piątek ;) A teraz dobranoc Wam wszystkim i do usłyszenia ;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz